11/25/2014

DELIKATNOŚĆ RÓŻY

TOŁPA DERMO FACE ROSACAL, ŻEL MICELARNY DO MYCIA TWARZY I OCZU

ocena ogólna 10/10
działanie 10/10
zapach 10/10
wydajność 10/10
wygląd 10/10
cena 30zł / 20ml


ogólne wrażenie: mój najlepszy, po prosty ideał! Bardzo długo szukałam płynu lub żelu do demakijażu, który byłby wystarczająco delikatny dla mojej twarzy jak i skuteczny w oczyszczaniu cery. Nie ściąga twarzy, nie szczypie w oczy, zmywa makijaż w stu procentach (choć przyznam,że maluję się dość delikatnie). Żel dostał rekomendację magazynu Twój Styl, który przyznał mu nagrodę Kultowy kosmetyk 2012. Mnie to nie dziwi, dla mnie już zawsze będzie numerem jeden i nie zamienię go na żaden inny.


skład: Aqua, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Disodium Cocoamphodiacetate, Adrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Poloxamer 184, hydroxypropyl Guar hydroxypropyltrimonium Chloride, Peat Extract, Sophora japonica Flower Extract, Sodium Hydroxide, Sodium Citrate, Sodium Chloride, Disodium ETA, Glyderin, Citric Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Salicilic Acid, Sorbic Acid.

opis producenta: nasz dermokosmetyk dzięki zawartości miceli dokładnie i delikatnie oczyszcza skórę twarzy i okolice oczu z makijażu i zanieczyszczeń. Łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia. Eliminuje uczucie pieczenia i ściągnięcia skóry. Nawilża, odświeża, pozostawia uczucie ukojenia i komfortu.

0% - sztucznych barwników, PEG – ów, SLS-u, silikonów, mydła, konserwantów (parabenów i donorów formaldehydu)



2 komentarze:

  1. to jest chyba to samo, co biedronkowe żele micelarne do mycia twarzy [robione przez Tołpę dla Biedry, składowo są ideantyczne, różnią się ceną i opakowaniem] - również uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam żelu do twarzy wrażliwej, niestety jest to diametralnie inny kosmetyk. Ten z biedronki bardzo podrażniał mi oczy i nie zmywał makijażu. Chyba,że chodzi o ten niebieski do cery normalnej, tego jeszcze nie próbowałam.

      Usuń